panasz — panasz — panasz — panasz — panasz — panasz — panasz HA sérelem érte a munkahelyén, a kereskedőnél, a szolgáltatónál, a hatóságnál-hivatalban, az egészségügyi ellátásban, vagy másutt / pl. tömegközlekedésben, rendezvényen, utcán, baráti körben, családban/, ha bizonytalanságban él, elkeseredett, felháborodott, a fontosnak vélt magán-, illetve közérdekű véleményét-javaslatát nem méltatják figyelemre, vagy ha szándékosan akarják elhallgattatni, akkor
V Á R J A Ö N T (levélben és E-mail-en, esetleg személyesen),
az emberi és állampolgári jogok, az egyéni és közösségi érdekek, valamint a helyes táplálkozás népszerűsítésével az egészség védelmét is országos hatáskörben immáron 18 éve ellátó
FÜGGETLEN NÉPKÉPVISELETI SZÖVETSÉG /FÜNÉSZ/ CIVIL PANASZÜGYI SZOLGÁLAT-a, ahol felvilágosítást, útbaigazítást, szakmai jellegű tanácsot kaphat, ahol FELJEGYZÉS készül az ügyfél által közöltekről, s ha vitás tartalmú, eljuttatjuk az illetékesekhez vizsgálat-intézkedés céljából, amely folyamatot a társadalmi szervezetünk figyelemmel kíséri! S mindezt ingyenesen tesszük!
Köztudott, hogy az immáron 19 éves demokráciánk agyonatomizálta nemcsak a gazdaságot, de a társadalmunkat is, emiatt megnőtt az egyének, valamint a kisebb és nagyobb közösségek sérelmezhetősége, egyidejűleg nehezebbé, olykor teljesen reménytelenné vált a jogérvényesítő lehetőségük. Az érdekek végeláthatatlan dzsungelharcában különösen az egzisztenciálisan és morálisan gyengék vannak hátrányos helyzetben, akiknek sem a szükséges anyagi eszközük, sem a kellő ismeretük nincs meg a sokszor szinte kibogozhatatlanul bonyolult problémák átlátásához, rendezéséhez. Mivel az egyenlőtlenség és testvérietlenség, nyomában pedig a szolidaritás hiánya, valamint az igazságtalanság félelmetes mértékben kiterebélyesedett hazánkban, így a bajbajutott állampolgár nagyon könnyen magára maradhat, s végleg kisodródhat az élet küzdőteréről, ráadásul elveszhetnek a vészt jelző figyelmeztetései, jajkiáltásai, konstruktív ötletei, amelyekre gyakran az általa is megválasztott önkormányzati, vagy országgyűlési képviselő sem kíváncsi túlságosan. Nos, mindezeket megelőzendő igyekszik Önnek segítséget nyújtani a FÜNÉSZ Civil Panaszügyi Szolgálat-a — nem képviseleti ellátással, hanem döntően az ügyféltől kapott információk regisztrálásával, a felvetett témakörrel kapcsolatos széles körű tájékoztatással, illetve a gond orvoslásához vezető eljárás kezdeményezésével. A nyilvánosság figyelmére érdemes ebbéli témáink a FÜGGETLEN MAGYARORSZÁG című világhálós népújságunkban olvashatók.
A mindenkori politika, hatalom és a tőke befolyásától teljesen mentes civil szervezetünk alapító tagja a két legjelentősebb országos egyesületi tömörülésnek, a Társadalmi Érdekegyeztető Tanácsnak /TÉT/, s a Civil Parlament-nek, a Magyar Országgyűlés pedig 14 esztendeje tart nyilván bennünket a fontosabb civil szervezetek jegyzékében. Ugyanakkor jobbító, segítő szándékkal együttműködünk a széles körű munkáját már végző Nemzeti Fenntartható Fejlődés Tanácsával, amelynek civil tagjai megválasztásában is részt vettünk.
IGEN TISZTELT ÁLLAMPOLGÁROK!
Ha van okuk panaszt tenni, vagy valami fontosat elmondani, esetleg a nagyon hasznos elképzeléseiket megosztani velünk, forduljanak hozzánk, beszéljük meg őszintén, politikai felhangok nélkül, csak emberközpontúan az eseményeket, s dolgozzuk ki közösen a jobbításhoz vezető módszereket, alternatívákat!
CIVIL PANASZÜGYI SZOLGÁLAT-unk levélcíme: 6000 Kecskemét, Tinódi u. 6. B/IV/26. E-mail cím: fuggetlenmagyarorszag@fuggetlenmagyarorszag.hu Személyes találkozásra — technikai okokból — egyelőre csak alkalmilag kerülhet sor, előzetes egyeztetés után./
Kecskemét, 2009.
VELKEI ÁRPÁD újságíró, a FÜNÉSZ országos elnöke, civil panaszügyi szolgálatvezető a FÜGGETLEN MAGYARORSZÁG főszerkesztője, a TÉT és a Civil Parlament alapító tagja, 12 éven át volt bírósági népi ülnök
panasz — panasz — panasz — panasz — panasz — panasz — panasz |